Infolinka (všední dny 8.30–15 h)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–15 h)
541 212 450

Jak reklamovat

Je nám velmi líto, pokud se na produktu zakoupeném u nás vyskytla nějaká závada. Pokusíme se vám pomoci, aby pro vás byl průběh reklamace co nejhladší. 

Obal zásilky poškozený při přepravě

Zásilku přebíranou od dopravce důkladně zkontrolujte. Pokud zjistíte, že je její obal viditelně narušený (děravý, promočený, výrazně promáčklá krabice apod.), požadujte po dopravci, aby poškození uvedl v průvodní dokumentaci zásilky (předávacím protokolu, přepravním listu apod.).

Takto poškozenou zásilku můžete rovněž odmítnout převzít. O tomto problému nás zároveň prosím informujte, a to nejlépe e-mailem na adresu reklamace@proalergiky.cz.

Poškozený produkt po rozbalení

V případě, že je obal v pořádku, ale po rozbalení zásilky zjistíte, že je výrobek poškozený, vyfoťte prosím celý balík i konkrétní poškození. Fotky nám do druhého pracovního dne od převzetí zásilky zašlete na adresu reklamace@proalergiky.cz spolu s číslem objednávky nebo číslem faktury. Se zásilkou pokud možno dále nemanipulujte a vyčkejte na informace od nás.

Pokud jste využili služeb České pošty, škodu na zásilce můžete také reklamovat vy sami. Stačí zásilku přinést do dvou pracovních dnů od obdržení na kteroukoli pobočku pošty.

Vaše právo na reklamaci objevených vad

Jako spotřebitel máte 24 měsíců od převzetí produktu možnost reklamace pro případ, že by se na produktu od nás objevila nějaká závada nebo by produkt neměl něco, co by mít měl (např. chybějící funkce nebo příslušenství). V případě nákupu na firmu je tato doba 12 měsíců.

Na některé produkty v našem e-shopu může být poskytována prodloužená záruční lhůta podle podmínek konkrétního výrobce či dovozce, se kterými se prosím seznamte.

Co je potřeba dodat pro úspěšné zahájení reklamace

  • Pokud jsou produkt nebo jeho součásti znečištěné, očistěte je prosím. Případnou vodu v produktu důkladně vysušte. Znečištěný produkt nemusíme z hygienických důvodů do reklamace přijmout.
  • Produkt pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Nemusíte ho dodat v původní krabici, ale obvykle je pro přepravu ideální, zvlášť pokud jste si ponechali i polystyrenové či papírové díly sloužící k zabezpečení produktu („vycpávky“).
  • Má-li produkt více částí nebo příslušenství, zabalte vše, i kdyby se závada projevovala jen na jedné části. Může být důležitá k vyzkoušení produktu během opravy. Výjimku tvoří přístroje na úpravu vzduchu, které můžete do reklamace poslat bez filtrů.
  • Kromě samotného reklamovaného produktu nám prosím dodejte doklad o jeho nákupu. Pokud třeba nemůžete najít naši fakturu, bude stačit jakýkoli jiný doklad, ze kterého je zřejmé, co a kdy jste u nás zakoupili.
  • Nezapomeňte nám dodat popis vady a kontakt na vás.
  • Vše prosím zašlete nebo dovezte na naši adresu:
    ProAlergiky
    Reklamační oddělení
    Olomoucká 3419/7
    618 00 Brno-Židenice
  • Pokud nám produkt posíláte, balík doporučujeme pojistit na hodnotu produktu.

→ Může se hodit: Vzor formuláře pro reklamaci

Vyřízení reklamace jde obvykle rychle

O přijetí vaší reklamace vás informujeme. Na její vyřízení máme dle zákona až 30 dnů od vašeho oznámení. V drtivé většině případů však posouzení vady a náprava trvají mnohem kratší dobu. Kdyby naopak hrozilo prodloužení reklamačního řízení (např. kvůli opravě u zahraničního výrobce), dohodneme se na tom s vámi.

O tom, že je vaše reklamace vyřízena, vás informujeme e-mailem, SMS nebo telefonicky. Pokud jste nám produkt zaslali, i my vám ho zašleme. Také vám dodáme písemný doklad s výsledkem reklamace a dobou jejího trvání.

Bude-li vaše reklamace vyřízena jako oprávněná, proplatíme vám poštovné, které jste zaplatili, když jste nám reklamovaný produkt posílali. Stačí nám po ukončení reklamace zaslat podací lístek (lze i naskenovaný e-mailem) spolu s číslem vašeho bankovního účtu.

Máte-li jakýkoli dotaz nebo dodatečnou informaci k probíhající reklamaci, můžete nám je poslat na reklamace@proalergiky.cz. Do zprávy prosím uveďte číslo reklamačního protokolu. 

Kdy bude vaše reklamace neúspěšná

Občas se stává, že závada vznikne kvůli vašemu nesprávnému zacházení s produktem ‒ typicky byl používán v rozporu s návodem k obsluze nebo byl umístěn do nevyhovujícího prostředí. Za takové vady pochopitelně neodpovídáme a nemůžeme je v rámci záruky zdarma odstraňovat.

Na dárky a jiné bonusy, které od nás získáte k zakoupenému produktu, se možnost reklamace nevztahuje. 

 

Přejít na kompletní obchodní podmínky

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Rychlost dodání, perfektní komunikace“
Ověřený zákazník včera
„Objednal jsem další zvlhcovač se studeným odparem jako dárek. Původní používáme v ložnici už snad třetím rokem.“
  • Rychlé vyřízení objednávky, dorazila za dva dny
Ověřený zákazník před 2 dny
  • vse ok
Ověřený zákazník před 7 dny