Infolinka (všední dny 8.30–15 h)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–15 h)
541 212 450

Jak podat reklamaci – formulář

Dobrý den,

máte nějaký reklamační formulář nebo stačí reklamované zboží zaslat na adresu firmy pouze s dopisem?

děkuji za odpověď

S pozdravem
Vlasta Doležalová

Vlasta Doležalová

Odpověď

Dobrý den, paní Doležalová,
pro reklamaci zboží zakoupeného v našem e-shopu můžete využít tento vzor formuláře. Využití formuláře je dobrovolné, pouze zákazníkovi napovídá, jaké informace pro něj budeme potřebovat pro řešení jeho reklamace. Vyplněný formulář je možné zaslat e-mailem anebo jej vytisknout a přiložit k zásilce s reklamovaným produktem.

Další informace najdete na stránce Reklamace, případně jsme vám k dispozici na infolince 541 212 450 pro jakékoli další dotazy.

Mějte se hezky,
Michal Závacký, ProAlergiky.cz

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • první dodávka přes českou poštu nedodána za 10 dní druhá objednávka pomocí ppl do dvou dnů
  • určitě nepoužívat služby české pošty kazí vaše preference
Ověřený zákazník před 8 hodinami
„vynikající“
Ověřený zákazník před 15 hodinami
„Rychlost dodání, produkt běží bez problémů - doporučuji“
Ověřený zákazník včera